x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 03:32:16 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 01, 2004 at 03:20:27AM +0200, zainteresowany Andrzej Krzysztofowicz rzekl:

> Zeby nie zapuszczac 80 kompilacji na raz na serwerze ?

kompilacji programów pisanych przez studentów na zajęciach? to ilu _na
raz_ ma zajęcia 300-400? ;->

> Mi sie nawet z Ra nie udalo...
> Ale probowalem na RH 7.1
> Poszlo chyba o wersje bonobo lub cos podobnego.

przy paleniu zdalnie całego środowiska graficznego? czy pojedynczych programów?

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%