[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 08:55:25 CEST

On Tue, Aug 31, 2004 at 11:44:01PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Jakie ustalenia!?
>
> /var - nie może być, bo to dane modyfikowane automatycznie, nie ręcznie,

Część plików lądujących teraz w /home/services to pliki zmieniane
automatycznie. Do /var z nimi!

> /usr - nie może być, bo to dane statyczne,

Większość pozostałych to pliki statyczne -- do /usr z nimi

> /srv - nie może być, bo jak sobie zrobię /srv/dupa, to pakiet dupad mi
> go zabazgrze, a tego robić nie wolno.

To powinno być puste, ale wpisane (z jakimś podkatalogiem) jako default
DocumentRoot (chociażby zahashowane jak trzeba) w httpd.conf itp.

IMHO wszystko jest jasne. Tylko po prostu nikomu się nie chce poprawiać
pakietów, które wrzucają wszystko do jednego worka -- np. taki mrtg,
który pliki statyczne i dynamiczne wrzuca w jedno miejsce (w /home
oczywiście :-( )

Pozdrowienia,
	Jacek