x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 13:04:06 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 01, 2004 at 12:27:20PM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:

> a czy to ważne? może odrobinkę lepiej.. ale za to sporo utrudni pracę
> innym ludziom korzystającym z serwerka. więc jest raczej nie do
> pomyślenia.

a to już jest kwestia polityki, technicznie zostaje jeszcze nice lub
osobna maszynka.

> ano. a jak sobie uruchomią lokalnie to ich problem że to się usiłuje
> uruchomić na 48mb ram i 200mb swapa ;)

no i właśnie dlatego na taki sprzęt powinni dostać odpowiednie
oprogramowanie.

PS. Komputer musi być szybszy ode mnie, ale to pewnie przesada dla
większości ...

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A