x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 13:07:06 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 01, 2004 at 12:33:40PM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:

> ano nie przewiduje zapewne...
> ale to nie powód dla jakiego karty miały by być niewykorzystane ;)
> nic, jak wyzdrowieję zobaczę jak idzie współpraca starych xserwerów z
> nowymi ixowymi bibliotekami...
> (ma ktoś może konfiga XF86Config z tamtych czasów? :) Pamiętam że był
> nieco bardziej skomplikowany...

pewnie, że mam 2 firmy na X3 chodzą ;)
był o tyle bardziej skomplikowany, że miał modelinyi tylko z nich
korzystał, dzięki czemu Xy odpalały się 3 razy szybciej, w X4 jest
najpierw autodetekcja nawet jeśli są modeliny wpisane.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%