[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 1 Wrz 2004, 15:50:44 CEST

On Wed, Sep 01, 2004 at 03:27:42PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> A o tym, czy chcemy mieć takiego RM-a - my.
owszem.
tak samo jak my wybieramy prezydenta/sejm czy kogoś tam.

> Przede wszystkim $HOME usługi (http, ftp, whatever). W nim:
home? równie dobrze może być w /var albo /usr. I tak nic tam się nie
powinno znajdywać.

> DocumentRoot w przypadku httpd (i nic więcej nie dostarczamy),
documentroot czyli co? domyślna stronka o braku strony?
dlaczego nie może się znaleźć w /usr?
i tak tego nikt nie zmodyfikuje(bo rpm nadpisze/bo jest za dużo wersji
językowych, bo...), więc jak komuś się domyślny nie podoba to sobie
zmieni na /srv. Podobnie w przypadku stron z błędami.

> katalog Incoming w przypadku ftpd, itp.
standardowo upload w pldowskich demonach jest z tego co wiem wyłaczony.
Tak więc na co komu niepotrzebny katalog? Jak ktoś potrzebuje to sobie
zrobi w /srv.

> Czemu mówisz o services a myślisz o http?
spójrz kilka linijek w górę - sam piszesz o httpd i jego documentroot.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała