OK: kemistry.spec

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 1 Wrz 2004, 16:34:05 CEST

On Wed, 1 Sep 2004, Piotr Szymanski wrote:
> ^ Po pierwsze primo, kfile pluginy z obsluga openbabel. Dlaczego nie spakowane
> to ja nie wiem.

hhmmm....
A nie dobrze by było podpakiet zrobić? Jeżeli mnie kości nie mylą to kilka
aplikacji może z tego korzystać, right?

> W openbabel
> %attr(755,root,root) %{_datadir}/openbabel/*.txt
> Wiec pewnie nie zastepuje, jesli aplikacja bedzie tego szukac, w kazdym
> razie nie widze tu bibliotek openbabel, a co najwyzej kopie jego danych,
> nie potrafie orzec ktore sa lepsze. Jesli nie pakietujemy tego to
> nalezaloby zrobic ln -s /usr/share/openbabel /usr/share/apps/openbabel.

Chyba raczej załatać, żeby aplikacja szukała we właściwym miejscu...
Ewentualnie spytać się autorów _dlaczego_ dołączają kopię openbabela...

[...]
> ^ Po drugie primo to sa dane do ksycoca i one powinny byc instalowane.
> Nie wiem na ile podkatalog chemical jest dobrym miejscem ale jesli tak
> zalozyli to pewnie maja powod.

Jeżeli chodzi o aplikacje dla chemików to ja przestałem wierzyć w powody
pewnych ich pomysłów...
Możesz mi wierzyć na słowo - nie muszą mieć powodu, żeby zrobić dużo
dziwnych rzeczy.

> To tyle, poza tym z tego co widze w configure.in.in to on nie szuka
> openbabel w systemie.

hhhmmm...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost