kde splash...

Krzysztof k_cr4y Krej cr4y w pf.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 16:57:15 CEST

Użytkownik Marcin Król napisał:

> Zeby bylo weselej. Po skopiowaniu _dzialajacego_ splasha do innego
> katalogu, mozna go wybrac, ale podobnie jak Rambo-tux, nie bedzie on
> dzialal. WTF? Jakies pomysly?

Z tego co widziałem, w CVSie mamy kilkanaście splash-screenów dla KDE.
IMO o patchowaniu modułów KDE to moglibyśmy myśleć, gdyby było ich
dajmy na to 200 i połowa nidziałających. A i wtedy bardziej opłacałoby
się napisać skrypcik, który problem rozwiąże.
No chyba, że mamy tu kogoś obeznanego w źródłach KDE, dla kogo
ew. patch to chwilka pracy?

--
:.:			Krzysztof k_cr4y Krej