[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 1 Wrz 2004, 16:58:47 CEST

On Wed, 1 Sep 2004, The Undefined wrote:
> ale o tym czy chce mieć /home/services - owszem.

Ale o czym jest ta dyskusja...???

/home/services jest na katalog domowy usera _systemowe_ *jeżeli* taki jest
potrzebny. Tyle. I tylko tyle. To, że tam były wrzucane aplikacje to IMO
błąd i powinien być naprawiony. I RM raczej nie ma tu co decydować, chyba,
że ma inne miejsce na katalogi domowe.

> hm.. dobra. to jaka jest różnica między aplikacją a stroną do
> serwowania?

Trole wychodzą na jesień? ;)

> _co_ Twoim zdaniem powinno się znaleźć w /home/services?

nic. katalog domowy usera, jeżeli jest taki potrzebny...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost