[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 17:23:20 CEST

On środa 01 wrzesień 2004 16:58, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To pomysl jak to _porzadnie_ zrobic w Th.

No to już z dyskusji wynikło - obecnie jest tylko problem z apachem i ftpd.
Apach te swoje domyślne htmlki powinien serwować z /usr/share/cośtam (no bo
to są statyczne, archindependent pliki, które na dodatek powinny się
updejtować wraz z nowymi wersjami rpma z apachem). Jak admin zachce cośtam z
tym dłubać, to poprawi konfig i się wyniesie do /srv - wtedy ma pewność, że
mu rpm nie będzie już w tym dłubał.
A ftpd - domyślnie nasze ftpd nie powinny nic serwować (poza dawaniem dostępu
do kont użytkowników), więc dostarczanie domyślnie katalogów typu incoming
mija się z celem - jak admin sobie będzie chciał katalog incoming (czy
outgoing, czy też jakikolwiek inny), to sobie zrobi co i jak chce w /src. Nic
rpmowi do tego.

Am I right, or am I right?