[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 19:07:56 CEST

On środa 01 wrzesień 2004 19:03, Paweł Gołaszewski wrote:

> Skrypty? hhmm... Wystarczy wielkość. ftp-y lubią być "trochę"
> duże, kilka(naście) TB nie jest przecież żadkością...

Erm. Ale ja nie mówię, żeby na siłę ludziom kasować
zawartość /home/services :)
Ale przecież my *nie* udostępniamy domyślnie niczego (no, poza katalogiem
incoming, który jeśli zniknie z paczki, to nic mu się nie stanie, bo można mu
w %post ustawić odpowiednie prawa dostępu, a nie zostanie on skasowany przez
rpma, jeśli będą w nim dane), ani też przy upgrejdzie nie wymuszamy zmiany
katalogów, więc dotychczasowe konfigi będą spokojnie działały.