portsentry

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 20:15:06 CEST

On Wednesday 01 of September 2004 19:40, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tylko: skoro zminiaja skladnie, to czy nie powinni uzywac pliku o innej
> nazwie ?
"Żadni oni" nie zmienili składni - składnia z :allow/:deny jest włączana jako
opcja czasu kompilacji originalnych źródeł tcp_wrapperach od Wietse'go:
SOURCES]$ grep PROCESS_OPTIONS *
tcp_wrappers-fix.patch:-#STYLE  = -DPROCESS_OPTIONS     # Enable language
extensions.
tcp_wrappers-fix.patch:+STYLE   = -DPROCESS_OPTIONS     # Enable language
extensions.

Czyli, jak masz zamiar zmieniać nazwę pliku, to zacznij od PLD nie od fbsd ;).
Btw - jak wiele mówiąca jest nazwa tego pacza.
--
Tomasz Wittner