.

Dariusz Rojewski darekr w darekr.eu.org
Czw, 2 Wrz 2004, 16:52:16 CEST

cześć. apropo moich błędów, nieodpowiadania na ostrzeżenia itd, itp.

* brak odpowiedzi na ostrzeżenia -- odczytałem wiadomość ciesiela, która o ile pamiętam była pytaniem, czy ważniejszyszych pakietów nie powinno się robić w jakimś develu. Tak to brzmiało? tak. Jeśli to było pytanie, ja popełniłem błąd, to na jakiej podstawie mogłem na nie odpowiedzieć? Gdybym wiedział (np ktoś mi powiedział, żeby tego nie robić) - bym nie robił - proste. Rzucałem okiem co jakiś czas na listę, czekając na odpowiedź kogoś kompetentnego. Teraz ponownie przejrzałem, wiadomość qboosha - w niej rzeczywiście jest jasno napisane żebym tego nie robił. Ale niestety nie odczytałem jej. Fakt, mój błąd. Teraz wiem -- nie robię tego. Wracając do wiadomości ciesiela, 'ważniejszych pakietów' - odczytałem to że mniej ważne można wrzucać. W mniejszym czy większym stopniu jest to dosyć logiczne. Zajrzałem w TODO, było dla mnie jasne, że to co tam zawarte, jest do poprawienia. *STAŁO SIĘ*. Więc nie odbierajcie tego, jako olewanie ostrzeżeń. Gdyby było jasno napisane, ty rojewski nie rób tego i tego byłoby pewnie inaczej. Postanawiam poprawę. pozdrowienia.

--
Dariusz (darekr) Rojewski /* 693058123 */
mailto: darekr w darekr.eu.org