[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 20:45:04 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 16:12:31 +0200, The Undefined wrote:

> konkretnie?
> mysql, postgres

To mogą być konta z login shellami dla adminów tych usług.

> nie, "Test Page for Apache Installation"
> to co aktualnie jest w /home/services/httpd/html/index.html*

Ziew.

# rpm -ql apache | grep index
/home/services/httpd/icons/index.gif
/home/services/httpd/icons/index.png
/home/services/httpd/icons/small/index.gif
/home/services/httpd/icons/small/index.png
/usr/lib/apache/mod_autoindex.so

Ja takiej strony nie mam, nie wiem o czym mówisz.

Ahhh... apache-index, taki podpakiet? Po co to komu? Jak dla mnie możesz
sobie go przedłubać nawet na /var/tmp.

A jak chcesz być pożyteczny to przenieś zawartość apache-doc do /usr. To
się częściej przydaje.

> /srv/dupa tez. I co z tego?

Ziew.

--