[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 22:51:02 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 21:53:12 +0200, The Undefined wrote:

> ok, więc niech sobie będą w /home/gdzieśtam.

Teraz są - gdzieśtam==services.

> jak to po co? by pokazywał stronę startową apacza po instalacji.

Po instalacji to:
- serwer się sam nie uruchamia,
- od razu wyłączam jego uruchamianie podczas startu systemu.

Jakoś nie zwykłem kompromitować się wystawiając niedorobioną maszynę.

> ja? chcę? to co ja chcę Ciebie nic nie powinno obchodzić.

Jakże konkretny element dyskusji. EOT

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/