bootdisk/branches/ac-2.4.27/batch-installer/ui/ui-wizard

Pią, 3 Wrz 2004, 00:17:40 CEST

On Friday 03 of September 2004 00:07, Marcin Król wrote:

> Kod zostal, tylko wywolanie narazie usuniete.

> Dunno. Ktos sie jeszcze moze wypowiedziec? Moze faktycznie tylko /?
Jeśli masz RAID 1 softwarowy, rootfs na /dev/mdX oraz XFS jako system plików
to niestety musisz mieć osobne /boot i to na dodatek z innym fsem niż XFS.

Przykład z życia:
boot=/dev/md2
raid-extra-boot="/dev/sda,/dev/sdb"
root=/dev/md0

/dev/md0 on / type xfs (rw)
/dev/md2 on /boot type ext3 (rw)
/dev/mapper/vg_sys-lv_home on /home type xfs (rw,nosuid,nodev)
/dev/mapper/vg_sys-lv_var on /var type xfs (rw,nosuid,nodev)
/dev/mapper/vg_sys-lv_tmp on /tmp type xfs (rw,nosuid,nodev,noatime)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/