bootdisk/branches/ac-2.4.27/batch-installer/ui/ui-wizard

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 3 Wrz 2004, 00:30:25 CEST

On Fri, Sep 03, 2004 at 12:17:40AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jeśli masz RAID 1 softwarowy, rootfs na /dev/mdX oraz XFS jako system plików
> to niestety musisz mieć osobne /boot i to na dodatek z innym fsem niż XFS.

Ale do tego i tak trzeba zmienić układ partycji na inny niż standardowy.
Dodanie wtedy /boot to jeden dodatkowy krok, a usunięcie /boota przy
większości innych instalacji to więcej roboty za każdym razem.