[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 10:11:47 CEST

On Fri, Sep 03, 2004 at 12:24:01AM +0200, The Undefined wrote:

> nie?
> dlaczego nie?

Bo nie jest do tego gotowy. Domyślny konfig chociażby nie wiadomo jak
uniwersalny w niektórych instalacjach może być niewłaściwy albo nawet
niebezpieczy. Dlatego administrator powinien usługi sam odpalać po ich
ewentualnym dokonfigurowaniu.

> czyli psujesz standardowe ustawienia pld.

To może a-w na wszystko w /etc i pozbyć się wszystkich
%config(noreplace). Po co admin ma psuć standardowe
ustawienia?

Pozdrowienia,
	Jacek