gimageview

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 11:15:10 CEST

On Fri, 03 Sep 2004 10:57:43 +0200
Krzysztof Królikowski <krzysiek w kobylkowska.net> wrote:

> Witam.
>
> gimageview sprawdziłem, buduje się, działa (sprawdziłem). Jest on na
> liście TODO, więc można mu zmienić rel i zmielić.
>
> Version:        0.2.25
> Release:        0.2
>
> Jaki mu nadać Release? Jest jakaś zasada zmieniania rel. ułamkowych na
> pełne?

IMHO jeśli buduje się poprawnie, działa i nie masz pomysłu co by można
jeszcze usprawnić, a żadnego TODO nikt w specu nie pozostawił to release
całkowity - jeśli coś jeszcze nie jest gotowe, a po prostu chciałbyś by
zapisać pracę, bo np dużo trzeba było namotać to zostawiasz niecałkowity
i nikt się nie powinien czepiać, że coś jeszcze nie działa.

--
DeeJay1