dwie wersje gnutu

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 11:59:37 CEST

>Z tego co mi wiadomo to gtk+2.2 chyba nie wspieramy... więc problem
>rozwiązuje się sam, tylko gtk+2.4, czyli "stare" gnutu.

Ups... fakt teraz sobie przypominam, że autor się mnie pytał czy mam
gtk+2.4, ale to już było dawno i jak zobaczyłem, że jest wersja dla gtk+2.2
to w nadmiarze gorliwości wyciągnąłem wniosek, że "stary" gnutu był na
gtk+-1.2

BTW jak to jest z puszczaniem na buildery, bo gnutu był na liście TODO, a
IMO można by go puścić...
--
Krystian T.