SPECS (DEVEL): classpath.spec (NEW) - initial, nfy...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 3 Wrz 2004, 13:17:59 CEST

On Fri, Sep 03, 2004 at 12:45:54PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> zapodaj sznurek do tej latki, bo nie mam czasu dzis googlowac
> bo musze mieszkanie podmalowac :/ z babami nie wygra :)
nie znalazłem :p
jedyna informacja jest taka że się kompiluje na debianowym 3.3.4 i
prawdopodobnie jest to efekt jakiejś łatki. zaraz wyjezdzam więc jak
koniecznie chcesz linka do dyskusji poszukam jutro.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała