bootdisk/branches/ac-2.4.27/batch-installer/ui/ui-wizard

Pią, 3 Wrz 2004, 13:56:37 CEST

Tomasz Pala wrote:

> W takich (i RAID-owych) układach i tak należy trochę pozmieniać w
> układzie partycji.

/me ma kilkadziesiat maszyn, ktore widza wszystkie duze dyski jako 8GB.
Wiec przynajmniej dla i586 (i386 tez?) sugeruje pozostawienie /boot.

Dla alphy tez moze byc wskazane, jesli sie uzywa ARC+milo.
Najnowsze nawet milo nie potrafi czytac ext2 w wersji >1.
A samo milo musi lezec na partycji FAT (msdos, bez rozszerzen vfat).

  phone (48)(58) 347 14 61