bootdisk/branches/ac-2.4.27/batch-installer/ui/ui-wizard

Pią, 3 Wrz 2004, 18:08:05 CEST

On Friday 03 of September 2004 12:29, Marcin Sztolcman wrote:

> lilo.conf:
> default=ext3
> #timeout=30
> boot=/dev/md0
> raid-extra-boot=/dev/hda,/dev/hdc

Hmm,
Using BIOS device code 0x80 for RAID boot blocks
Reading boot sector from /dev/md0
Fatal: Filesystem would be destroyed by LILO boot sector: /dev/md0

tak u mnie jest (/dev/md0 == xfs).

Mogę prosić o
xxd -l 10 /dev/md0 ? (pakiet xxd)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/