[Fwd: Re: Pine redistribution question]

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 4 Wrz 2004, 21:25:03 CEST

On Sat, 4 Sep 2004, [ISO-8859-2] Marcin Król wrote:
> Czy probojemy walczyc o ktores z patchy? Ktos ma jeszcze jakies sugestie
> co do ich odpowiedzi? Bo chce zebrac to do kupy i sklecic odpowiedz.

all.patch.

Musi zostać. Daje takie możliwości, że naprawdę nie wyobrażam sobie pine
bez niego (mam czystego na Solku i klnę straszliwie).

Z pozostałych... 1777 - albo też zastanowić się nad sugerowanym przez nich
rozwiązaniem.

Co do maildir-ów to ja bym ich pociągnął za język i wyciągnął _dlaczego_
tak bardzo nie chcą.

Reszta nie wiem.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost