logwatch

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 21:47:24 CEST

On Sat, Sep 04, 2004 at 21:30:48 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Przypomnij - nie pamiętam.

$ ls -l /var/log/archiv

> Nie o to mi chodzi, bo to żadne security. Raczej o to, że bez dostępu do
> logów nic ci nie przyjdzie z logwatcha.

1. mogę mieć własny kawałek logu, który chcę obrobić,
2. mogę chcieć zajrzeć do kodu szukając jakieś konstrukcji perlowej,
3. mogę chcieć napisać filtr do logwatcha i potrzebuję przykładu,
4. mogę mieć 'create 640 root moja_grupa' w logrotate.conf.

> /etc/log.d akurat można zostawić 700, jako że choćby adres mailowy
> administratora tam jest. Reszta - wszystko jedno. Jak chcesz to zmień.

Zamierzam zmienić i dlatego pytam - czy ktoś to tak sobie ustawił, czy
to ma jakiś głębszy sens. To są skrypty, więc żadnych suidów nie ma.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/