SOURCES: FreeMat.desktop (NEW) - initital version. Is there any ed...

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 4 Wrz 2004, 22:08:11 CEST

Dnia 04-09-2004, sob o godzinie 21:56 +0200, The Undefined napisał(a):
> ukhm..
> no to co zrobić by działał prawidłowo z utf-em?
> bo u mnie na tych plikach się krzaczy.
U mnie działa, gdy na końcu jest magiczna vi-line (# vi: encoding=utf-8)

> (acha - buduję na zdalnej maszynce, pod screenem.. jezeli to ma jakieś
> znaczenie).
Tu nie wiem. Ja pracuje lokalnie :)

> ok, zobaczę :>
Ten programik po prostu pokazuje, czy dany plik .desktop jest poprawny,
czy nie i ewentualnie pokazuje gdzie jest błąd.

> pozatym myslałem o czymś pseudograficznym, co by pozwalało wyklikać te..
> no.. grupy itepe.
No, takiego czegoś to chyba nie ma.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>