[Fwd: Re: Pine redistribution question]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 23:47:10 CEST

FTF: jak już pisałem w wątku na users, nie zamierzam nikogo przekonywać,
poprostu chciałem pokazać coś co mnie zaciekawiło.

On Sat, Sep 04, 2004 at 11:38:20PM +0200, The Undefined wrote:
> zadanie na jutro - zrób podobny test, przy czym kasuj np losowe maile z
> poczatku skrzynki (nie wiem jak Ty, ale ja mam w swojej skrzynce
> zazwyczaj kilkaset, jak nie kilka tysięcy maili i czesto siegam do
Ja również, sporo takich po kilkadziesiąt tysięcy (listy mailingowe).

> jakiegos "daleko wstecz"). Dodajac oczywiscie ze maile caly czas
> dochodza nowe ;)
Tak długo jak nie kasujesz tego maila z przeszłości, działa to szybko.

> Acha - badania zrób dla kilku różnych systemów plików (w szczególności
> reiser/xfs). Nie chce Ci się? To nie podawaj tego jako argumentu :P
Bo? Zrobiłem porównanie na systemie plików którego używam. Inne mnie nie
obchodzą.

> To że mboxy się nadają do niektórych zastosowań, przy archiwizacji jakiś
> większych grup, gdzie nie dokonujesz operacji na poszczególnych mailach,
> jest oczywiste. Ale w innych miejscach mdiry rulez :)
Tak. Maildiry rules. Tak długo jak do nich nie wchodzisz, bo czas
wejścia zabiłby misia koala.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--