[Fwd: Re: Pine redistribution question]

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 00:58:41 CEST

Mniej wiecej Sun, Sep 05, 2004 at 12:42:17AM +0200, zainteresowany Tomasz Pala rzekl:

> 90MB

czyli pewnie masz tylko b. małe maile, przy większych jest gorzej

> Żeby wyświetlić datę, autora i temat to musi otworzyć każdy plik w
> maildirze, przy czym wystarczy czyta tylko nagłówki.

no i pewnie naście tysiecy plików w 1 kat dorzuca sporo.

> I tak zostanę przy mboxie, ale chciałbym znać zalety maildira.

nie mam zamiaru Cię przekonywać, dla mnie oba chodzą tak sobie, dlatego
mam mutta na screenie na stałe (ale raczej Maildir) ;-]

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%