logwatch i amavisd-new

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 13:30:09 CEST

On Sun, Sep 05, 2004 at 10:12:54 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> W sumie racja - do zmiany.

Poprawiłem.

Przy okazji zauważyłem, że nowy domyślny format logów amavisd-new nie
pasuje nijak do logwatcha. Załączam łatkę korygującą maile dostarczone,
zainfekowane i spam. Jeśli ktoś to uzupełni o wiadomości zablokowane z
powodu zabronionej nazwy, złego nagłówka oraz obsługę "NOTICE: DSN
contains..." (o ile coś tu się zmieniło, pewnie tak), to można by to
włączyć do pakietu i wysłać gościom od logwatcha, a jeśli nie - to
czekamy, aż ktoś inny to zrobi.

PS. czy nasze łatki do logwatcha ktoś wysyła do autorów?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/