psi "puchnie"

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 5 Wrz 2004, 13:44:03 CEST

On Sat, Sep 04, 2004 at 05:57:43PM +0200, The Undefined wrote:
> Nie wiem czy to problem z psi, czy jakąś biblioteką... w każdym razie od
> któregoś upgradu zrobiło mi się coś takiego, że psi strasznie puchnie po
> kilku godzinach od uruchomienia. co ciekawe - zależy to chyba od profilu
> - gdy wykasuję profil i uruchomię psi "na czysto", zaloguję się na swoje
> konto itepe zajmuje on jakieś 30MB. Natomiast np w tej chwili(jakies 3
> dni temu czyściłem profil) ma już 90MB, kilka dni temu miał coś koło
> 200MB.
znalazłem... (po tym jak mi znowu się skillował po zajęciu 200MB ram).
Wina leżała w nieprzeczytanych zdarzeniach z headlines zapisanych w
events-Default.xml. Wywaliłem freshmeata ktory generował większość z
nich i juz tak nie puchnie ;)
Tym niemniej - przy jakiś 300 nieprzeczytanych zdarzeniach zużycie
pamięciu rzędu 200MB ram? nie jest to troszkę.. dużo?
dodam że wcześniej było ok i nigdy takich problemów nie miałem...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała