logwatch i amavisd-new

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 5 Wrz 2004, 16:07:53 CEST

On Sun, 5 Sep 2004, Tomasz Pala wrote:
> Poprawiłem.

Fajnie.

> Przy okazji zauważyłem, że nowy domyślny format logów amavisd-new nie
> pasuje nijak do logwatcha.

??
Używam amavisd-new i ładnie mi to filtruje.
Co _dokładnie_ ci omija? Możesz podesłać? Nawet na priv.

> Załączam łatkę korygującą maile dostarczone, zainfekowane i spam.

> Jeśli ktoś to uzupełni o wiadomości zablokowane z powodu zabronionej
> nazwy, złego nagłówka oraz obsługę "NOTICE: DSN contains..." (o ile coś
> tu się zmieniło, pewnie tak), to można by to włączyć do pakietu

hhmm... Jaką masz wersję? Bo kiedyś dawno temu DSN-ów nie łapało, ale
poprawiłem...

> wysłać gościom od logwatcha, a jeśli nie - to czekamy, aż ktoś inny to
> zrobi.

Nie, nie czekamy, jeżeli faktycznie to jest popsute.
A wyślij na logwatch-devel w logwatch.org oraz na
logwatch-patches w logwatch.org

> PS. czy nasze łatki do logwatcha ktoś wysyła do autorów?

Spójrz na changeloga :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost