vfmg

Pon, 6 Wrz 2004, 13:39:09 CEST

maHo wrote:
> [ciach]

>   no to nie rozumiem problemu :):) ?. jezeli chodzi o wmy ktore maja
> taka funkcjonalnosc, nie trzeba nic im dodawac, bo maja.

Tzn. ?
fvwm ma mozliwosc uzywania generowanych dynamicznie menu. Generowanych na
stdout przez zewnetrzne polecenie.
W menu Restart sa w domyslnej konfiguracji 3 statyczne pozycje: amiwm,
afterstep i fvwm95-2.
Pierwszego w zyciu na oczy nie widzialam, ostatni dawno wymarl.

Co to znaczy "nie trzeba nic im dodawac, bo maja" ? Maja, user/admin popracuje i
sobie dorobi ?

> jezeli chodzi o JSM(TM) to pomysl mam tylko na rozwiazanie mlotkowe:
> tzn wrapper ktory odpala odpowiedniego WMa/srodowisko, i ktoremu
> mozemy wydac polecenie (via jakies pipe/socket) zeby wykillowal to co
> uruchomil i uruchomil cos innego

Nie rozumiem. Jaki wrapper na wm-a ? Po co ?

Problem jest nie jak _odpalic_ inny wm, tylko skad wm ma _wiedziec_ co moze
odpalic. Przeciez nie bedziemy we wszystkich zamieszczac statycznej listy 20
wm-ow, na ktorej bedzie 17 nieaktywnych, bo niezainstalowanych...

  phone (48)(58) 347 14 61