SPECS: FHS.spec - FHS 2.3 fixes: - added missing /usr/local/etc ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 6 Wrz 2004, 14:10:35 CEST

On Mon, 6 Sep 2004, qboosh wrote:

> Author: qboosh                       Date: Mon Sep  6 10:45:33 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - FHS 2.3 fixes:
>   - added missing /usr/local/etc dir (consider changing it into symlink to /etc/local?)

IMO - jak najbardziej.

Podobnie jak w sun-ach jest /etc/opt/, tyle, że u nas to nie ma za bardzo
racji bytu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost