vfmg

Pon, 6 Wrz 2004, 15:42:51 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Nigdy nie rozumiałem działania search (bo też mi zwraca pustą listę):

Bo *katalog* jest bezpanski.

> poldek> rsearch -f |etc/sysconfig/wmstyle|
> Searching packages..........................................done.
> 6 package(s) found:
> fvwm-1.24r-25
> fvwm2-2.5.10-2
> icewm-1.2.16-1
> icewm-1.2.16-2
> lesstif-mwm-0.93.95-1
> openmotif-mwm-2.2.3-3

I co z tego? Do uzytku tylko przez root-a ?
ZTCW pliki wmstyle sa "obsolete" w xinitrc-ng.

> Czytam changelogi IceWM.desktop i icewm-xsession.desktop i chyba
> rzeczywiście xsessions lepsze - to jest podstawa do gdm/kdm (tak?).

Modulo metacity, gdzie havner byl odmiennego zdania.

havner ?

> Nie wszystkie WMy to obsługują - to raz. Dwa - za długo trwa.

> Ja tak mam.

> Raczej odpada - applications.menu może się zmienić w każdej chwili,
> także per user.

> J.w. - każdy może mieć indywidualne menu.

Ale oprocz tego "per user" moze warto miec jakies domyslne?
Niekoniecznie super-hiper aktualne. Ale w miare.
IMO cron bylby tu dobry.

> J.w.

> # yum install wmconfig
> Gathering header information file(s) from server(s)
> Server: Fedora Core 2 - i386 - Base
> Server: Fedora Core 2 - i386 - Released Updates
> Finding updated packages
> Downloading needed headers
> Cannot find a package matching wmconfig
> No actions to take

Moze to byla FC1?

A moze cvs rm wmconfig.spec i Obsoletes do vfmg ?

> Zresztą tam nie mają tego problemu - albo patrzę na złego ftpa, albo w
> FC2 jest tylko gnome i kde...
[...]
> Zgadza się.

Robiles testy porownawcze, ile by to zajelo programowi w C ?

  phone (48)(58) 347 14 61