mało spójne nazwy

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 17:02:52 CEST

> Hi,
> Karol Kreński (Monday 06 of September 2004 11:28):
> Az tak to przeszkadza?
1. Może przeszkadzać konfiguratorom, zwłaszcza, że na pierwszy rzut oka
wygląda, że nazwy są zgodne. Gdybym nie zwrócił uwagi to mógłbym
próbować wyłuskać w pldconf nazwy tematów kursorów przez
	rpm -qa | grep Xcursor
licząc że wyłuskane nazwy do ~/.Xdefaults można dać.

2. Próbowałem ręcznie zrobić przegląd tematów kursorowych - część
działała, a część nie. Znowu używałem nazw zwracanych przez
	rpm -qa | grep Xcursor

W obydwu przypadkach takie nazewnictwo jest mylące i ktoś może tracić
przez to czas. W końcu oczywiście dałem
	rpm -ql foo

3. Jeżeli nie ma wyraźnego powodu żeby dawać różne nazwy, to chyba
lepiej dać zgodne?

mimooh