Default PLD Splash Theme

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 17:14:02 CEST

> To zrób taki, żeby nie raził w oczy.
> Obecny jest po prostu ohydny.
> Popieram Urbanistego.
Mogę URL dostać obecnego? Chyba go nawet kiedyś widziałem i był
paskudny. Kiedyś proszono mnie żebym zrobił splasha, a ja się wycofałem
(niedobry mimooh, zły mimooh!). Potem wyszedł kiepski i mimo, że nie
używam KDE/Gnome mogę te splashe porobić.

Namalowałem nawet takie coś:
http://www.inf.sgsp.edu.pl/pub/MALUNKI/SPLASH/

ale chyba się nie spodobało. Dawno boćka nie dorobiłem żadnego, więc jak
ktoś ma pomysł na splash, to chętnie domaluję.

Zrobiłem też do framebuffera malunek:
http://www.inf.sgsp.edu.pl/pub/MALUNKI/PLD/fb16.png

ale nie wiem komu to się dalej przekazuje.

mimooh