vfmg

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 18:02:01 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 03:42:51PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> I co z tego? Do uzytku tylko przez root-a ?
> ZTCW pliki wmstyle sa "obsolete" w xinitrc-ng.

Nie, nadal jest uzywany. To jest katalog na skrypty w postaci:
nazwa_wm.sh, ktore moga porobic cos przed odpaleniem wm'a (np potworzyc
pliki konfiguracyjne w $HOME, jesli wm tego nie potrafi jak ma to
miejsce w przypadku icewm), a nastepnie odpalic nazwa_wm. Generalnie
przydatna rzecz czasami.

> Modulo metacity, gdzie havner byl odmiennego zdania.
>
> havner ?

Tak, xsessions to lista do gdm/kdm, na ktorej imo maja byc tylko
srodowiska graficzne i wm'y ktore sa w pelni samodzielne same (fluxbox,
wmaker, icewm itp). Metacity nie nalezy do zadnej z tych grup i jej
obecnosc na tej liscie jest troche mylaca, bo po odpaleniu nie daje
zadnej fukcjonalnosci. Nawet terminala sie otworzyc nie da.

> Ale oprocz tego "per user" moze warto miec jakies domyslne?

Dokladnie. User userem i umozliwienie mu regeneracji menu powinno byc,
ale to nie wyklucza istnienia defalutowego menu.

> Niekoniecznie super-hiper aktualne. Ale w miare.
> IMO cron bylby tu dobry.

ja bym to bardziej widzial jako regeneracja menu przy
zainstalowaniu/odinstalowaniu paczki z plikiem desktop i przy
isntalacji/deinstalacji wm'a.

> Robiles testy porownawcze, ile by to zajelo programowi w C ?

Ja robilem kiedys dla prostego programu z zaglebionymi petlami. Shell
kilka sekund, C i perl idetycznie, setne sekundy, roznica max siegajaca
5%, ale to nic nie znaczy jeszcze.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org