buildery, test-build vs upgrade

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 20:15:41 CEST

Dnia 06-09-2004, pon o godzinie 20:04 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Uh, to niech ktoś przetestuje openoffice u siebie na i686.

Ja potestowałem :) Drukowanie działa, oczywiście ten snap co commitnąłem
na ślepo w specu był zwalony, ten co Ty dałeś mam nadzieję, że już się
nakłada więc powinno drukowanie biegać. Oczywiście mogę się też
pochwalić nowym czasem kompilacji OO: 115 minut, niestety bez
instalacji, ale jak instalacja dojdzie to pewnie zeżre jakieś 20 minut
ekstra :)

Artur