Default PLD Splash Theme

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 6 Wrz 2004, 22:07:28 CEST

Dnia poniedziałek 06 wrzesień 2004 12:57, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
> Default PLD Splash Theme ktory jest u nas domyslny, wyglada tak tandetnie,
> ze albo zaraz pojawi sie lepszy albo zostawiam domyslnie splash z KDE 3.3
> ktory przynajmniej wyglada profesjonalnie.

Niby nie powinienem zabierać głosu bo nie jestem developerem, ale cytowana
wypowiedź ukazuje mentalność polaków
"na złość babci odmrożę sobie uszy" :-)

Co do splasha, nie jest najładniejszy, nie da się tego ukryć. Jednak kilku
moich znajomych pozytywnie się zdziwiło gdy odpalałem kompa :) Jak dla mnie
powinien być jakiś splash z bocianem, jeśli nie ten, to jakiś inny (jak ktoś
zrobi), ale powinien być z boćkiem.

Ja chciałem pójść dalej, chciałem podmienić standardową ikonkę K z paska na
jakiegoś boćka.
Puki co nie potrafie się dogadać z Gimpem, nie udało mi się jeszcze
najprostrzego rysunku zrobić, ale może już niedługo... Za jakieś 2 tygodnie
jak się skończą te wszystkie poprawki i poprawki poprawek, to może się naucze
obsługi Gimpa i coś wymaluje :)

Tak więc jako że używamy PLD to bociek powinien zostać. Jak komuś się nie
podoba to potem może go sobie zmienić.

Ktoś wspomniał o konkursie na splasha do KDE, super pomysł, a jaka będzie
nagroda ?? W nagrodę będzie mógł zrobić splash do Gnome (gnome ma splash?) ??

Ps. jestem za pozostawieniem Boćka :)

Pozdrawiam
Pawel