Default PLD Splash Theme

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 22:52:27 CEST

On Mon, 6 Sep 2004 18:45:01 +0200
maHo <lukaszmach w gmail.com> wrote:

> a może by jako defaultowy ustawić ac-chemician? wg. mnie nic mu nie
> brakuje

Tylko ikonki na dole trzeba poprawić dla KDE 3.3, ale to chwilka roboty
(jak się już te maleństwa odszuka w ikonach crystal)
Jednakże prawdę mówiąc ten splash to wersja dla minimalistów, choć mi
się bardziej podoba od obecnego domyślnego, który po prostu jakiś taki
mdły jestm moim zdaniem. Chyba przez to paskudne stare logo KDE, gdzie
to chyba ktoś "wygenerował fraktale" (jak w tym kawale o studentach
informatyki jakby ktoś nie wiedział) zamiast gradientu ładnego...

--
DeeJay1

P.S. Choinka, a obiecałem sobie dziś rano, że nie napiszę nic do tego
wątku :P