[license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 6 Wrz 2004, 23:03:26 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 07:00:32PM +0200, Krzysztof k_cr4y Krej wrote:
> To rozwiązanie na milę śmierdzi windosem ;]
> A jak dasz "nową funkcjonalność", ktoś może zacząć tego używać...
> Mamy już w poldku bannery i nikt tego nie lubi, to jeszcze dodać
> licencje? a co, jakbym chciał instalować DUŻO programów z wiersza
> poleceń? poldek --accept_licences?
> Ja mówię, że to Zły pomysł...
hm.. a może w jakimś pliku konfiguracyjnym w /etc listę wszystkich pól
license jakie użytkownik zaakceptował, a poldek przy jakiejś innej
wartości pola license by się po prostu pytał czy użytkownik się na nią
zgadza i instalował pakiet/dopisywał do pliku konf? :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała