vfmg

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 23:07:24 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 16:49:14 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wsparcie w poldku ?

Było już kilka dyskusji, żadna nie skończyła się konkretnymi pracami,
więc należy założyć, że obecne zachowanie prędko się nie zmieni.

> Dzialac, dziala, tylko jest bezuzyteczny :)

;>

> 5s -> 1s ?

No logiki raczej nie wyrzucę...

> A sa w ogole ?

$ rpm -qi glib
[...]
GLib, is a library which includes support routines for C such as
lists, trees, hashes, memory allocation, and many other things. GLIB
              ^^^^^^

To nie jest to? Nie programowałem gliba, ale tak mi się kojarzy...

> A to jest chyba C++ ;P

Niechby i było. Sam za bardzo nie wyobrażam sobie robienia tego w C...
już kiedyś poprawiałem wmconfiga, żeby obsługiwał ikonki - ten kod to
koszmar.

> W C bylby potrzebny parser skladni desktopow.

Coś do XML-a na pewno jest.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/