Re: [license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 00:55:21 CEST

Krzysztof k_cr4y Krej wrote:

> To rozwiązanie na milę śmierdzi windosem ;]

Wiesz, jak mam tak myśleć jak Ty to cała forma "distro" to windos ;-)
rpm itp - za dużo się robi samo, jakieś configure itp itd

BTW. domyślnie to przy instalacji programu w windows masz większy wpływ
na to gdzie, co jak ;-)

> A jak dasz "nową funkcjonalność", ktoś może zacząć tego używać...
> Mamy już w poldku bannery i nikt tego nie lubi, to jeszcze dodać
> licencje?

Tylko, że tego nie można rozpatrywać na takim polu!
Tu nie ma: lubię - nie lubię!
Np. ja chcąc teraz pisać ten list musiałem pobrać ten firmware i tyle -
a jak mi się nie podoba, że binarka - to nie napiszę tego listu -
proste. Pewnie, że szkoda, że jest tak (jak dla mnie to kretynizm), że
nie można tego firmwaru normalnie dystrybuować, ale cóz... Producent tak
chce i tyle :-( Chyba chcą się dowartościować ;-)

> a co, jakbym chciał instalować DUŻO programów z wiersza
> poleceń? poldek --accept_licences?

Tylko, że tam jest napisane żeby przeczytać ;-)
A to oznacza, że _musi_ Ci to przed oczyma przlecieć i dopiero później
(takie jest chyba następstwo logiczne) "agree".

> Ja mówię, że to Zły pomysł...

A mi chodzi tylko o ułatwienie życia ewentualnym użytkownikom...

--
Andrzej Zawadzki