[license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 12:35:48 CEST

On Tue, Sep 07, 2004 at 12:08:47 +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> 1. Tu tak być nie może (chyba, że coś źle zrozumiałe - co jest
> prawdopodobne) - musi Ci się ten tekst wyświetlić przed instalacją, a
> zainstalować po zgodzie - więc wymagana jest interakcja w poldku...

Takiej interakcji nie dorobicie (bo nikomu się dla jednego pakietu nie
będzie chciało).

> 2. Chodzi mi o jakieś prostsze rozwiązanie pomagające zwykłym
> użytkownikom... Wiem, wiem PLD jest dla zaawansowanych ;-)

./builder -bb

> Wiem, że dodanie takiej funkcjonalności do poldka nie jest trywialne -
> traktujcie to tylko jako jakiś pomysł na rozwiązanie problemu głupich
> sposobów dystrybucji wszelkiego rodzaju binarek...

A ile mamy binarek, które są distributable ale instalable wyłącznie po
przeczytaniu licencji? Zwykle wystarczy wyrażenie zgody, niekonieczne
pisemne z notarialnym potwierdzeniem. Wyrażam zgodę używając.

Jeśli w treści tej licencji stoi, że przed instalacją musi być ona
wyświetlona i zatwierdzona - kij im w oko. Nasze pakiety z założenia
mają się instalować nieinteraktywnie. Oczywiście - wzorem proponowanych
rozwiązań dla bannerów (zmienna kontrolująca zachowanie) można by dodać
i tutaj jedną, a w zależności od niej albo %prein od razu z exit 1 (i
komunikatem dlaczego), albo less licencji i read.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/