skype po upgrade

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 7 Wrz 2004, 21:21:32 CEST

Dnia poniedziałek, 6 września 2004 22:57, dee napisał:

> Raz jeszcze powtórzę - to nie Windows (TM) tu trzeba wiedzieć co się
> klika i mnie nie denerwujcie, bo instalowałem dziś W2K Advanced Server,
> który wie lepiej ode mnie co mam klikać grrrrrr
> (no offence ;P )

Na drzewo. Było po angielsku, po zmianie zrobił się ostatni chiński.
Gdzieś wczoraj miałem na to wytłumaczenie, ale dziś mi uciekło. :)
AFAIK poprawiłem w cvs (chociaż nie wiem czy politycznie poprawnie) -
ktoś(TM) mógłby sprawdzić i zuwagować chodźby na priv.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/