clamav.spec --with milter

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 21:25:29 CEST

Dnia 27-08-2004, pią o godzinie 15:48 +0200, Tomasz Wittner napisał(a):

> [...]

Clamav-milter robi to samo co sendmail-milter - przekazuje maile z
sendmaila do clamava do skanowania.
Jak już pisałem kolega na Ra budował to ręcznie i mu działało, a nie
wiem czemu, ale z amawisd-new-sendmail jakoś nie może sobie poradzić.

> Opcja i odwrócenie bconda zrobiłem po to, żeby objąć nim to, co ankry określił
> jako unfinished (czytaj - rozgrzebał, dodał bzdurne BR i sobie poszedł
> zostawiajac ważny pakiet na HEAD w nieokreślonym stanie [prawdopodobnie
> niebudujacym się]).
> configure --enable-milter buduje chyba coś takiego jak clamav-milter (jedyne
> co używa libwrap tak btw). Do czego to jest - nie wiem - nie używam
> sendmaila.

Załączam patha, który:
1. chyba nic nie psuje :)
2. dodałem BR libtool (przy braku tego wysypywało się budowanie)
3. dodaje katalog /var/spool/clamav (dzięki temu buduje się z --with
milter)

Clamav-milter jeszcze nie działa, bo?
W /etc/rc.d/init.d/clamav-milter jest:
case "$1" in
 start)
	# Chech if the service is already runing?
	if [ ! -f /var/lock/subsys/lpd ]; then
                                   ^^^
	msg_starting clamav-milter
	daemon /usr/sbin/clamav-milter $CLAMAV_FLAGS
	RETVAL=$?
	[ $RETVAL -eq 0 ] && touch /var/lock/subsys/clamav-milter
                                                    ^^^^^^^^^^^^^
	else
		msg_already_runing clamav-milter
	fi
Zaznaczone chyba powinny być jakie same?
(tak jest w przypadku /etc/rc.d/init.d/clamd)
To samo dla stop.
--
Pozdrawiam
Krystian T