SPECS: phpMyAdmin.spec - updated to 2.6.0-rc please note two thing...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 7 Wrz 2004, 22:31:21 CEST

On Tue, 7 Sep 2004, Piotr Szymanski wrote:
> Acha rozumiem, ze to jest najsilniejszy z argumentow za tym stanem
> rzeczy?

Ale za jakim stanem rzeczy? Że aplikacja wymaga konkretnych rzeczy?
Nie kumam...

A jeżeli chodzi ci o to jak powinno być w pakiecie....
- blowfish-owy wpis _nie_ powinien być domyślnie. Ładnie program pisze co
  trzeba.
- URI... nie mam zdania - można wstawić.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost