OOo rel 2.6

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 02:32:43 CEST

$ oowriter
Installation of OpenOffice.org 1.1.2 failed:
 'LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib/openoffice:/usr/lib/openoffice/program
/usr/lib/openoffice/program/setup
-R:/tmp/ooo-wrapper.autoresponse.file.lrgED7 -v -nogui >
~/.openoffice-install-log 2>&1'

Nie wiem jak to ma dzialac jak na czystym koncie znowu dostaje ten blad.
Na koncie z juz odpalanym wczesniej wyskakuje mi okienko z napisem, ze
nie moze zaladowac jakis iso resources do sfxcostam.

$ rpm -qa | grep openoffice | sort
openoffice-1.1.2-2.6
openoffice-i18n-en-gtk-1.1.2-2.6
openoffice-i18n-en-kde-1.1.2-2.6
openoffice-libs-1.1.2-2.6
openoffice-libs-gtk-1.1.2-2.6
openoffice-libs-kde-1.1.2-2.6

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org