SPECS: fonts-TTF-DejaVu.spec - translated utf-8 to iso-8859-2, uni...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 11:17:48 CEST

On Thu, Jul 01, 2004 at 12:45:24 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Takie ustawienie jak podałem działa mi całkiem nieźle. encoding=utf-8
> się niestety gryzie z menu w gvimie...

To pewnie was zasmucę: mi działa WSZYSTKO :)

> Dodatkowo w .gvimrc mam termencoding=utf-8 i to wydaje się zadowalać

Nie ma sensu - w poprzednim poście (w bardziej aktualnej wersji)
zacytowałem fragment helpa: gvim nie pozwoli ustawić innego termenc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/