[nowy] six.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 11:21:22 CEST

On Wed, Sep 08, 2004 at 11:12:00 +0200, Artur Frysiak wrote:

> echo 'set termencoding=utf-8' >> ~/.gvimrc

Nie trzeba, gvim jednak oleje tamto ustawienie. Sprawdziłem i na stan
obecny (g)vim działa mi z LC_ALL=C oraz LC_ALL=pl_PL (na tym nigdy nie
pracuję, więc musiałem sprawdzić) zarówno na plikach iso jak i utf.
Jedyne co mam (na ten temat) w konfigu, to set termencoding=iso-8859-2.

> Gorzej z vim uruchamianym raz na "LANG=pl_PL xterm" a raz na
> "LANG=pl_PL.UTF-8 xterm".

Na UTF-owym terminalu nigdy nie pracuję, stąd pewnie nie mam problemu;>

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/