skype po upgrade

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 13:37:18 CEST

On Wed, 8 Sep 2004 12:45:40 +0200
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

> No właśnie nie i do mojej zmiany nie było sekcji %lang()

A skąd mam wiedzieć? Nie sądzę by autorzy skype ustawili domyslny język
na chiński. No dobra, ale eksperyment.

xxx$ mv .Skype beep
xxx$ rm /usr/share/skype/lang/*.qm
xxx$ skype
Engine::init invoked. user is
*UI/View/Tools isn't defined
*UI/View/Addr isn't defined
*UI/View/Stat isn't defined
*UI/View/Dial isn't defined
*UI/View/Text isn't defined
*UI/View/Off isn't defined
*UI/Language isn't defined
SkyWindowBase::onlineStatusChanged setting pixmap
DialPad: DialPad
language selected: 5
UI: version is 0 91
UI: Engine::installedQuery query is /ui/2/91/en/installed
UI: query 1 failed with error Host ui.skype.com not found

Jest po angielsku. Dobra, teraz zainstaluję sobie pliczki qm...

xxx$ skype
Engine::init invoked. user is
SkyWindowBase::onlineStatusChanged setting pixmap
DialPad: DialPad
language selected: 5

Język nadal angielski.
Poza tym dlaczego u Ciebie miałoby się włączyć po chińsku a u maho w
całkowicie innym języku (a u mnie już kolejny raz tak jak było - po
angielsku)? Jedynie można 3 wnioski z tego wyciągnąć: 1. Programiści
skype lubią zbiory losowe i zaimplementowali je w algorytmie wyboru
języka. 2. Ktoś Ci grzebie w komputerze.
3. Próbowałeś ustawić kiedyś polski jako język, nie dało się, kliknąłeś
jakiś inny by sprawdzić czy może on działa.
(Tak próbuję Ci wmówić, że ustawiłeś sobie chiński, bo są naprawdę duże
szanse iż to zrobiłeś ;>

Poza tym spec miał po pierwsze niepełne release, a po drugie - wielki
napis TODO na początku, że trzeba uporządkować języki.

--
DeeJay1